Veelgestelde vragen
Welkom bij de rubriek, veelgestelde vragen!
- Uw klant account: aanmaken, inloggen, accountgegevens vergeten
- Hoe werkt het winkelmandje
- Service Giant
- Hoe bestellen?
- Hoe worden de leveringskosten berekend?
- Wat zijn de verschillende beschikbare leveringswijzen?
- Ik bezit een voordeelcode. Hoe kan ik deze benutten?
- Ik heb mijn bestelling ontvangen, er ontbreken enkele artikelen, wat kan ik doen?
- In welke omstandigheden is een retour mogelijk?
- Wij betalen het verschil terug indien u elders goedkoper vindt!
- Hoe kadocheques aanbieden?
- Wat zijn de eigenschappen van de producten van het merk Gerstaecker?
- Hoe weet ik dat ik mij op een beveiligde website bevind?
- Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden. Hoe kan ik de klantendienst contacteren?
- De maten
Klant account
AANMAKEN VAN EEN ACCOUNT
1. Klik op de link, bovenaan in de grijze balk, « Maak een account aan ».2. Vul het formulier in (de velden met een asterisk zijn verplichte velden).
Eenmaal de verplichte velden ingevuld (burgerschap, naam, voornaam, profiel, e-mail adres en wachtwoord), dan komt u terecht op het scherm waar u zich kan inschrijven voor de Newsletter. Door het vakje “Ik aanvaard gepersonaliseerde offertes en promoties te ontvangen per e-mail” aan te vinken, worden “Uw interesses” en “Social media” beschikbaar. Het is dan mogelijk om uw interesses aan te duiden (Grafische kunst en kalligrafie, Pastel en Tekenen, Acrylverf, Beeldhouwkunst en modelleren, Inlijsten en druktechnieken, Olieverf, Aquarelverf) en te kiezen of u ons wenst te volgen op één van de 4 social media waar wij het meeste actief zijn (Facebook, Twitter, Google+ en Pinterest).
Gelieve minstens één interesse aan te duiden.
Eenmaal de keuze gemaakt en deze stap beëindigd, kan u bij de volgende stap uw aanvullende gegevens intikken: uw facturatieadres en uw leveringsadres (indien dit verschillend is, u moet dan aanvinken “Ik wens aan een ander adres geleverd te worden”).
Het is vervolgens voldoende om te klikken op de knop “Inschrijving beëindigen” rechts onderaan op het scherm en klaar is kees! Indien er reeds een account bestaat met het e-mail adres dat u wenst te gebruiken, dan zal dit aangeduid zijn met een bericht in een informatiebel “Deze e-mail is reeds in gebruik. Gelieve een nieuwe e-mail in te voeren”.
Indien het ingevulde e-mail adres fout is, dan komen er twee berichten op de twee regels van invulling van het e-mail adres: “Gelieve de gegevens van uw e-mail adres te controleren” en “De twee adressen moeten identiek zijn”.
HOE KAN IK MIJ INLOGGEN OP MIJN KLANT ACCOUNT?
U moet klikken op “Zich inloggen” bovenaan het scherm. Vervolgens krijgt u een scherm waar u uw e-mail adres (uw accountgegevens) en uw wachtwoord moet invullen.
Indien uw wachtwoord of uw accountgegevens fout zijn, krijgt u het bericht: “E-mail of wachtwoord ongeldig”.
Het kan ook enkel een tikfout zijn. Probeer opnieuw de gegevens in te voeren (login=accountgegevens) en wachtwoord.
Of u hebt nog geen account gecreëerd, en moet u er simpelweg een aanmaken.
Eenmaal ingelogd, kan u al uw informatie; uw interesses, uw adressen, uw bestellingen en uw wenslijstje terugvinden, wanneer u op ‘Uw klant account’ bovenaan de pagina klikt.
LOGIN EN/OF WACHTWOORD VERGETEN
Indien de vraag goed werd behandeld, leest u het volgende bericht: “Wachtwoord opgestuurd aan: xxx@xxx.fr”. In deze samenvattende e-mail vindt u een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kan instellen. Eenmaal uw wachtwoord opnieuw ingesteld, krijgt u een bevestigingsscherm met de melding dat uw wachtwoord werd gewijzigd. Indien u geen mail ontvangt, gelieve het spam dossier van uw e-mail te controleren.
Bij het invoeren van twee verschillende wachtwoorden, krijgt u een bericht.
Klik op “Wachtwoord vergeten?”
Hoe werkt het winkelmandje
WINKELMANDJE OPSLAAN
WINKELMANDJE GEBLOKKEERD
Hoe bestellen?
IDENTIFICIEER U
DE LEVERING
DE BETALING
Hoe worden de leveringskosten berekend?
De leveringskosten worden berekend in functie van het totaal bedrag van uw bestelling.Levering aan huis:
- Bestellingen met een totaal bedrag vanaf 99 € TTC, worden gratis geleverd,
- Bestellingen met een totaal bedrag tussen 75 en 99 €; de leveringskosten bedragen 5,95 € TTC.
- Bestellingen met een totaal bedrag lager dan 75 € TTC; de leveringskosten bedragen 9,95 € TTC.
LEVERINGSTERMIJN
Ik bezit een voordeelcode. Hoe kan ik deze gebruiken?
Indien u een voordeelcode bezit, kies eerst een artikel en voeg dit toe aan uw winkelmandje. Klik vervolgens op “Uw winkelmandje” op het scherm bovenaan rechts.
Onder het overzicht van uw winkelmandje hebt u de mogelijkheid uw voordeelcode in te tikken. Vervolgens klikt u op “OK”. De eventuele kortingen worden onmiddellijk verrekend in het overzicht van uw winkelmandje.
Is het mogelijk kortingen te bekomen?
Vanaf het begin was het onze wens om kunstenaarsartikelen aan te bieden aan de laagst mogelijke prijzen, en het is ons gelukt. Al onze producten zijn tussen 10 en 40% goedkoper dan elders.
Wij willen iedereen de kans geven aan dezelfde prijs te kopen en de beginnende kunstenaars aanmoedigen door ze vanaf het begin kwaliteitsproducten aan te bieden aan de beste prijs. Het is niet onze wens om met elke klant de prijs te onderhandelen, maar eerder om ons te focussen op de uitbreiding van ons gamma, de onderhandeling van interessante promoties met onze leveranciers, alsook regelmatig nieuwigheden en exclusiviteiten aan te bieden.
Heel vaak, gedurende het jaar, ontvangen goede klanten cadeaus en zij worden hier telkens spoedig van op de hoogte gebracht.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, er ontbreken één of meerdere producten, wat moet ik doen?
Eerst en vooral, controleer goed uw pakket: regelmatig worden bladen in de dubbele bodem geplaatst voor bescherming. Het is ook mogelijk dat kleine producten zich in de plooien van het opvulmiddel bevinden.
Indien u na controle toch nog artikelen mist, gelieve onze klantenservice te contacteren via ons formulier of per e-mail aan welkom@gerstaecker.be.
Wanneer worden de retours aanvaard?
De retours worden aanvaard in de volgende gevallen:
- het product of de producten van de bestelling zijn beschadigd,
- één van de producten van de bestelling komt niet overeen met de bestelling,
- één of meerdere producten van de bestelling voldoen niet.
U hebt maximum 15 werkdagen om ons de producten terug te sturen, vanaf de dag van ontvangst van de bestelling. Enkel in dit derde geval zijn de retourkosten op uw kosten.
In alle gevallen, gelieve vooraf de klantenservice te contacteren via ons contactformulier of via email: welkom@gerstaecker.be
HOE EEN BESTELLING TERUGSTUREN OF OMRUILEN?
U artikel wordt dan omgeruild, terugbetaald of u ontvangt een creditnota.
Omruilen is gratis: u moet geen nieuwe verpakking- en leveringskosten betalen. Enkel de retourkosten zijn voor u.
Indien de geleverde producten niet overeenkomen met de artikelen die u besteld hebt, en in geval de fout bij ons ligt dan zijn de retourkosten voor ons. Daarentegen, indien het bestelde product u niet bevalt, dan zijn de kosten en de risico’s verbonden aan het terugsturen van de artikelen voor u.
Elke retourzending vereist het uitdrukkelijk voorafgaand akkoord van de verkoper.
In alle gevallen, gelieve de klantenservice te contacteren via ons contactformulier of email: welkom@gerstaecker.be
De artikelen die onvolledig, beschadigd of vuil worden teruggestuurd worden geweigerd en niet terugbetaald.
TERUGBETALINGSTERMIJN
Terugbetaling van het verschil als u elders goedkoper vindt!
Wij garanderen terugbetaling van het prijsverschil als u elders goedkoper vindt.
De laagste prijs garantie voor u!
Als u binnen 30 dagen na de aankoop bij ons (de factuurdatum geldt als bewijs) hetzelfde product op dezelfde voorwaarden met betrekking tot kwaliteit en service goedkoper vindt, betalen wij het prijsverschil terug. De terugbetaling geldt alleen voor een identiek product (afmetingen, kleur, verpakking, merk enz.) waarvan de prijs in de winkel, op de website of elke andere handel is opgegeven.
Als u de terugbetaling van het prijsverschil vraagt, moet u via alle middelen in uw bezit het schriftelijk bewijs of een verantwoordingsstuk leveren van de lagere prijs die u elders heeft gevonden (kasticket, catalogus, folder, offerte enz.).
Deze garantie geldt alleen voor prijsvergelijkingen binnen het grondgebied van België. Deze garantie op terugbetaling geldt niet voor producten die tijdelijk in promotie of uitverkoop zijn en producten waarvoor een prijs werd onderhandeld. Producten die met andere producten op webwinkels worden vergeleken vallen ook niet onder deze garantie op terugbetaling net zoals de producten die worden aangeboden door firma’s die geen vestiging in België hebben die open is voor het publiek.
Deze garantie is, zoals voor alle Belgische bedrijven, onder voorbehoud van verbod op verkoop onder de kostprijs.
Hoe cadeaucheques schenken?
Als u cadeaucheques bestelt tegelijkertijd met andere producten, dan worden deze apart opgestuurd, per post en binnen de 7 dagen.
De cadeaucheques kunnen gebruikt worden op www.gerstaecker.be.
Wat zijn de kenmerken van de producten van het merk Gerstaecker?
Het zijn producten met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Het is absoluut niet onze bedoeling de bestaande merken te verdringen, zij vormen immers de essentie van ons beroep. Wij wensen enkel een alternatief aan de artiesten aan te bieden, wat de grote namen van het domein van de schone kunst niet doen door politieke merkstrategie. Onze Gerstaecker producten worden vervaardigd zonder tussenpersonen en wij kunnen daardoor de beste prijzen aanbieden, vermits wij het volledige ontwerpproces van het begin tot het einde beheersen. Het groot succes dat onze producten kennen is de mooiste beloning en het beste bewijs van de kwaliteit van onze aanbiedingen.
Hoe weet u dat u zich op een beveiligde website bevindt?
Bovenaan uw browser, wanneer het adres in de balk van uw browser begint met « https:// » (où le "s" signifie sécurisé). En/of: onderaan uw browser dankzij het symbool van het hangslot.
Uw online betaling is totaal beveiligd aangezien de gegevens van uw bankkaart nooit onversleuteld op het netwerk komen.
Hoe de klantendienst contacteren?
Onze klantendienst is steeds tot uw beschikking via het contactformulier, door op de link “Contacteer ons” te klikken, onderaan de pagina of per e-mail aan welkom@gerstaecker.be of op het telefoonnummer 03 808 17 53.
De maten
Hieronder de specifieke maten van de door ons aangeboden lijsten:standard (cm) | Groot (cm) | Enorm (cm) | Panoramisch (cm | Groot Panoramisch (cm) |
10 x 15 | 60 x 120 | 120 x 160 | 20 x 40 | 10 x 100 |
13 x 18 | 70 x 80 | 120 x 200 | 20 x 50 | 20 x 80 |
18 x 24 | 70 x 90 | 140 x 160 | 20 x 60 | 20 x 100 |
20 x 30 | 70 x 100 | 140 x 200 | 20 x 70 | 30 x 120 |
24 x 30 | 80 x 100 | 160 x 200 | 20 x 80 | |
24 x 32 | 80 x 110 | 20 x 100 | ||
30 x 40 | 80 x 120 | 30 x 50 | ||
30 x 50 | 90 x 110 | 30 x 60 | ||
40 x 50 | 90 x 120 | 30 x 70 | ||
40 x 60 | 902 x 130 | 30 x 80 | ||
40 x 100 | 100 x 120 | 30 x 90 | ||
50 x 60 | 100 x 120 | 30 x 100 | ||
50 x 70 | 100 x 140 | 30 x 120 | ||
50 x 80 | 100 x 150 | 30 x 150 | ||
60 x 70 | 100 x 160 | 40 x 80 | ||
60 x 80 | 120 x 150 | 40 x 100 | ||
60 x 90 | 120 x 160 | 40 x 120 | ||
60 x 100 | 50 x 100 | |||
70 x 80 | 50 x 150 | |||
70 x 120 | 60 x 180 |
Vierkant (cm) | Dubbel vierkant (cm) | Quadriptiek (cm | Triptiek (cm) | Hart (cm) |
5 x 5 | 15 x 30 | 20 x 20 en hauteur | 20 x 20 | 20 |
7 x 7 | 20 x 40 | 20 x 20 en carré | 30 | |
7,5 x 7,5 | 30 x 60 | 40 | ||
10 x 10 | 40 x 80 | 50 | ||
15 x 15 | 50 x 100 | |||
20 x 20 | 60 x 120 | Rond (cm) | Ovaal (cm) | Hexagonaal (cm) |
25 x 25 | 80 x 160 | 20 | 20 x 30 | 15 |
30 x 30 | 100 x 200 | 30 | 30 x 40 | 25 |
40 x 40 | 40 | 40 x 50 | ||
50 x 50 | Drievoudig vierkant (cm) | 50 | ||
60 x 60 | 30 x 90 | |||
70 x 70 | 40 x 120 | |||
80 x 80 | 50 x 150 | Triangel (cm) | Rechthoekig (cm) | Triangel (cm) |
90 x 90 | 20 | 5 x 7 | 20 x 20 x 60 | |
100 x 100 | Kubus (cm) | 30 | 8 x 6 | 20 x 20 x 90 |
120 x 120 | 8 x 8 x 5 | 8 x 10 | ||
150 x 150 | 8 x 8 x 8 |